Thursday, September 26, 2019

Teres 2 Tingkat Di Gerbang Meru Indah Untuk Dijual


Teres 2 Tingkat Di Gerbang Meru Indah Untuk Dijual

Kemudahan Sekeliling
(+) Berdekatan Sekolah Taman Jati
(+) Rumah Berhadapan Padang
(+) 5 minit Exit Tol Highway
(+) 5 minit ke Mydin Meru/Amanjaya
(+) berdekatan dengan Pelbagai minimart, kedai makan dan pasar malam


Detail
(+) Leasehold (2095)
(+) Bumi Lot
(+) 4 bilik tidur
(+) 3 bilik air
(+) Keluasan tanah : 20x60 ft

HARGA : 320K

Berminat boleh hubungi :
Juman - REN 20427


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya













No comments:

Post a Comment