Monday, September 30, 2019

Fully Renovate Teres 2 Tingkat Di Bandar Pulai Jaya Untuk Dijual


Fully Renovate Teres 2 Tingkat Di Bandar Pulai Jaya Untuk Dijual

Lokasi berhampiran dengan kilang Unisem simpang pulai dan hanya 5 minit ke exit tol Simpang Pulai

RENOVATION
1) concrete car porch
2) Tambahan bahagian dapur
3) Autogate
4) Fully tiles
5) kitchen cabinet
6) Plaster Ceiling
7) Bathtub

INFO
- Keluasan : 20x70 ft
- Bumi lot
- Leasehold
- 4 bilik tidur
- 3 bilik air

HARGA : 300K

Berminat boleh hubungi :
Juman - REN 20427
Tel : 011-14687904


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya











No comments:

Post a Comment