Monday, September 30, 2019

[CUCI KAKI] Teres 2 Tingkat Di Taman Samudera Manjung Untuk Dijual

[CUCI KAKI] Teres 2 Tingkat Di Taman Samudera Manjung Untuk Dijual


Apakah yang anda akan dapat dengan tawaran berbaloi dari tuan rumah ini?
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
1. Autogate
2. 2xkatil queen (master room)
3. 1xkatil single bedroom 1
4. 1xkatil single bedroom 1
5. Washer machine
6. 1 x 1.5 aircond (master bedroom)
7. 1 x 1.5 aircond (hall)
8. 1 x heater (bilik air)
9. 1 x hood n hob dapur
10. Sofa (3+2+1)
11. 1 x console table (tv)
12. 1 x console (rak pinggan mangkuk)

Lokasi rumah di Kawasan yang agak matang dengan pembangunan sekeliling seperti sekolah, kemudahan membeli belah, Restoran, Masjid serta akses mudah ke Bandar Seri Manjung.

Sekarang rumah ini dijadikan Homestay. Sangat berbaloi kepada yang ingin membuat bisnes homestay dan tinggal sendiri.

Alamat
No 2586 Jalan Samudera 2,
Taman Samudera Tambahan
32040 Seri Manjung

INFO
- Leasehold
- Bumi Lot
- Keluasan Tanah : 20x70 ft
- 4 bilik tidur
- 2 bilik air

HARGA : 320K

Berminat boleh hubungi :
Juman - REN 20427
Tel : 011-14687904


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya













No comments:

Post a Comment