Saturday, March 21, 2020

Teres Setingkat Di Taman Tasek Putra Tronoh Untuk Dijual


Teres Setingkat Di Taman Tasek Putra Tronoh Untuk Dijual

Alamat
No10 Persiaran Putra 9,
Taman Tasek Putra
31750 Tronoh, Perak

Lokasi taman berada di belakang Petron Tronoh. Hanya 5 minit ke UTP dan 10 Minit ke Bandar Seri Iskandar.

INFO
(+) Leasehold
(+) Bumi Lot
(+) 3 Bilik Tidur
(+) 2 Bilik Air
(+) Keluasan tanah : 20x60 ft

HARGA : 150K

Berminat boleh hubungi :
Juman (REN 20427)
Tel : 011-14687904


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya









No comments:

Post a Comment