Thursday, December 5, 2019

Banglo Setingkat Di Chepor Sentosa Untuk Dijual


Banglo Setingkat Di Chepor Sentosa Untuk Dijual

Kawasan yang sejuk lagi mendamaikan kerana dikelilingi oleh bukit dan tumbuh-tumbuhan serta jauh dari kesibukan jalan raya.

KEMUDAHAN
(+) 5min ke petron chepor
(+) 7min ke tempat perkelahan ulu chepor
(+) 10min ke sekolah Kebangsaan chepor
(+) 15min ke mydin dan terminal amanjaya

KELEBIHAN
(+) Tingkap dah buat tinted
(+) Grill
(+) Lampu dan kipas tersedia

INFO
(+) Leasehold
(+) Bumi Lot
(+) 3 Bilik Tidur
(+) 2 Bilik Air
(+) Keluasan tanah : 50x80 ft

HARGA : 370K

Berminat boleh hubungi :
Juman (REN 20427)
Tel : 011-14687904


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya

















No comments:

Post a Comment