Wednesday, November 20, 2019

Rumah Teres 2 Tingkat Di Taman Ipoh Jaya Untuk Dijual


Rumah Teres 2 Tingkat Di Taman Ipoh Jaya Untuk Dijual

RENOVATION
- Dapur telah ditambah menjadi luas
- Tambahan 1 bilik tidur di tingkat bawah
- Tambahan 1 bilik air di tingkat atas
- Awning penuh

KELEBIHAN KAWASAN
- 10min ke Politeknik Ungku Omar
- 15min ke Medan Gopeng
- Akses mudah ke Sg Rokam, Pekan Razaki, Gunung Rapat, Ampang dan Sebagainya
- Kawasan yg matang dengan kepadatan penduduk serta dikelilingi pelbagai kemudahan seperti sekolah, masjid, kedai-kedai, bank dan sebagainya

INFO
- Leasehold 2075
- Bumi Lot
- 3 bilik tidur
- 2 bilik air
- Keluasan Tanah : 14x60 ft

HARGA : 165K

Berminat boleh hubungi :
Juman (REN 20427)
Tel : 011-14687904


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya











No comments:

Post a Comment