Sunday, June 30, 2019

BANGLO 2 TINGKAT DESA BAYU SERI MANJUNG UNTUK DIJUAL


BANGLO 2 TINGKAT DESA BAYU SERI MANJUNG UNTUK DIJUAL

Semestinya ramai mengenali kawasan Desa Bayu di Seri Manjung ni adalah kawasa Elit dan suasana kawasan yang aman dan tenteram.

Lokasinya di tengah-tengah bandar Seri Manjung yang mempunyai pelbagai kemudahan seperti Pasaraya, Sekolah, Hospital, Masjid dan sebagainya.
Rumah banglo ini siap dibina pada tahun 2005. Dibina dengan citarasa sendiri dengan bahan binaanya yang berkualiti tinggi. Keluasan tanah yang besar iaitu 100 kaki panjang dan 100 kaki lebar. Boleh muat lebih 10 buah kereta serta tiada masalah untuk majlis-majlis kecil. Keluasan binaanya pula dianggarkan 45 kaki lebar dan 64 kaki panjang

Menurut tuan rumah, banglo ini telah 5 kali pengarah filem sewa untuk penggambaran filem.

Rumah ini mempunyai 4 bilik tidur. 2 di tingkat atas dan 2 lagi di tingkat bawah. Mempunyai 4 bilik air. 2 di tingkat atas dan 2 di tingkat bawah. Ada 2 bilik air dilengkapi dengan bath tub. Mempunyai 2 ruangan dapur iaitu 1 dapur basah dan 1 dapur kering. Mempunyai 3 ruang tamu iaitu 2 di tingkat bawah dan 1 ruang tamu di tingkat atas.

Geran rumah berstatus LEASHOLD RIZAB MELAYU yang berakhir pada tahun 2089. Bermakna hanya Melayu sahaja yang boleh beli rumah ini.

HARGA : 880K

Berminat boleh hubungi :
Juman - REN 20427
EJEN HARTANAH PERAK
Tel : 011-14687904

SAYA ADALAH EJEN HARTANAH PERAK YANG BERDAFTAR ATAS NAMA SYARIKAT ORIENTAL REAL ESTATE SDN BHD. SYARIKAT SAYA DITUBUHKAN SEJAK TAHUN 1988, SILA HUBUNGI SAYA JIKA ANDA INGIN MENJUAL KEDIAMAN DI SEKITAR IPOH HINGGA MANJUNG PERAK ATAU INGIN MENGETAHUI HARGA PASARAN HARTA ANDA.

BOLEH JUGA MEMBUAT PELBAGAI PILIHAN HARTANAH DI LAMAN WEB EJEN HARTANAH PERAK DI BAWAH

➡ EJEN HARTANAH PERAK
http://ejenhartanahperak.blogspot.my

























No comments:

Post a Comment