Tuesday, August 15, 2017

Kenali Saya Sebagai Ejen Hartanah Di Ipoh Hingga Manjung Perak

Assalamualaikum dan salam sejahtera

          Saya merupakan Ejen hartanah di negeri perak atau perak property agent atau dikenali sebagai perunding hartanah perak (REN 20427) dibawah syarikat Oriental Realty di Ipoh Perak. Kepakaran saya adalah dalam mengendalikan atau menjayakan proses jual beli rumah dari ipoh hinggalah ke manjung perak khususnya untuk rumah subsale lot Bumiputera. Bermula menceburkan diri dalam bidang ejen hartanah pada disember 2015 hinggalah sekarang dan saya berjaya menjual rumah lebih kurang 30 buah rumah dalam setahun. Pada tahun 2017, saya dinobatkan sebagai Top Sales bidang rumah kediaman untuk tahun 2016 di syarikat Oriental Realty Ipoh.


          Bermula dari proses lantikan oleh tuan rumah, saya bertanggungjawab untuk mengiklankan, mencari atau menapis pembeli yang berkelayakkan dan pembeli yang berpotensi dari segi pinjaman perumahan dan mempunyai deposit sehinggalah ke proses Pejanjian Jual beli. Kadar bayaran yang dikenakan kepada penjual sahaja sebanyak 3% daripada harga rumah yang berjaya dijual malah segala proses pinjaman pembeli dan lantikan peguam serta rundingan terhadap pembeli adalah percuma. Disini Penjual dan pembeli dapat menjimatkan masa dan risiko kerugian kerana semuanya diuruskan oleh saya dan semua proses adalah mengikut undang-undang jual beli hartanah. Setiap urusniaga yang dilakukan oleh ejen hartanah yang berdaftar disusuli dengan agreement dari lantikan untuk menjual rumah hinggalah ke booking agreement.



          Jika anda sebagai penjual rumah yang ingin menjual kediaman anda tetapi tidak mengetahui harga pasaran semasa, tiada ilmu dalam proses jual beli hartanah serta tiada masa dan malas untuk melayan karenah pembeli yang tidak berpotensi, boleh hubungi saya di talian 011-14687904 untuk rundingan percuma.

          Jika anda masih mencari rumah untuk dibeli tetapi tidak mengatahui kelayakkan pinjaman bank atau pinjaman kerajaan, boleh hubungi saya di talian 011-14687904 untuk khidmat nasihat percuma.

JUGA BOLEH DIRECT WHATSAPP SAYA

          Sila layari beberapa laman web saya untuk mengetahui aktivi-aktiviti jualan hartanah sekitar ipoh hinggalah ke manjung perak.

Blog Ejen Hartanah Perak

Blog Ejen Hartanah perak Tengah

Blog Manjung Properties

Ejen Hartanah Facebook Pages

iProperty

Mudah.my


           



No comments:

Post a Comment