Friday, December 11, 2015

Kenapa Anda patut pembeli atau menjual hartanah Anda melalui saya?

Asaalamualaikum dan salam sejahtera..

Kenapa Anda patut pembeli atau menjual hartanah Anda melalui saya?

1) Saya merupakan ejen hartanah yang berdaftar.. (bukan broker haram)

2) Menjalankan urusniaga nengikut undang-undang

3) Setiap urusniaga disertakan Surat hitam putih...(bukan cakap pakai mulut aja)

4) Urusan lebih capat Dan teratur karana kami professional dalam bab ini

5) Yang paling bestnya, kami hanya kenakan bayaran hanya pada penjual sahaja maximum 3% + GST... kami tidak dibenarkan 'markup' duit rumah Dan kami tidak dibenarkan kenakan bayaran kepada pembeli...

So, kepada sesiapa yang berhajat nak beli rumah, jangan takut untuk berurusan dengan saya..Anda tidak perlu bayar apa-kepada saya...malah khidmat urusniaga saya tolong free jerr sehingga Anda tandatangani Sales & Purchase Agreement...

P/S :
Sila follow saya di Facebook 'Juman ejen hartanah' untuk mengetahui listing terkini..
Atau boleh call atau wasap saya Jika Anda ingin mengetahui Nilai hartanah Anda Dan ingin mencari rumah di kawasan idaman Anda dengan harga mengikut bajet Anda..
juman : 011-14687904


No comments:

Post a Comment