Monday, February 17, 2020

TERES 2 TINGKAT END LOT DI TAMAN CEMPAKA KG KOH SITIAWAN UNTUK DIJUAL

TERES 2 TINGKAT END LOT DI TAMAN CEMPAKA KG KOH SITIAWAN UNTUK DIJUAL

Sebuah rumah kos rendah 2 tingkat end lot di taman cempaka kg koh sitiawan untuk dijual. Rumah telah diubahsuai pada bahagian dapur. Kedudukan rumah berdekatan dengan surau taman cempaka kg koh dan tadika kemas.

Hanya 5 minit ke pekan sitiawan, 10 minit ke bandar manjung. Lokasinya yang matang serta mempunyai pelbagai kemudahan.


INFO
- Leasehold - 2086
- Non Bumi Lot
- 2 Bilik tidur (Tingkat Atas)
- 1 Bilik Air (Tingkat Bawah)
- Keluasan Tanah : 18x55 ft
- Tambahan sepenuhnya pada bahagian dapur

HARGA : 130K

Berminat boleh hubungi :
Juman - REN 20427
EJEN HARTANAH PERAK
Tel : 011-14687904


Saya adalah Ejen Hartanah Perak yang Berdaftar atas nama syarikat Oriental Real Estate Sdn Bhd. Syarikat saya ditubuhkan sejak tahun 1988, Sila hubungi saya jika anda ingin menjual kediaman di sekitar Ipoh, Batu Gajah, Seri Iskandar, Bota, Tronoh, Sitiawan hingga Manjung Perak atau ingin mengetahui harga pasaran harta anda. Sila Hubungi  atau Whatsapp saya untuk rundingan percuma.

Boleh Juga Survay2 Rumah Di Laman Web Saya








No comments:

Post a Comment